Demokraattisen sivistysliiton kehittämisseminaari järjestettiin 7.9.2019 Jyväskylän Sepänkeskuksessa. Tapahtumassa vedettiin suuntaviivoja liiton toiminnalle kaudelle 2020-2021. Lisäksi keskustelun aiheena oli Eurooppa-tiedotus –hanke vuodelle 2020.
Kehittämisseminaari 2019
Julkaistu
